VĚRNOSTNÍ PROGRAM JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVEN DO ODVOLÁNÍ.



Dobrý den pane doktore, vlastním pejska plemene jihoruský ovčák a krmím granulemi Chicoope. V poslední době sleduji u svého pejska 2 fáze kálení, kdy první fází jsou hezké bobky a tou další je průjem. Také srst není zcela v pořádku, pozoruji časté škrabání v oblasti krku a hlavy (uši jsou v pořádku, blešky ani jiné potvůrky nemá, odčervuji každé 3 měsíce přípravkem Drontal Plus). Zvažuji podávání nějakého přípravku na srst a kůži také změny granulek na Fitmin. Přesto bych ráda znala Váš názor. Děkuji za odpověď.

Anonym

2007-09-04 10:09
zobrazit odpovědi skrýt odpovědi
odpovědět
Příčin tohoto stavu může být celá řada. Doporučuji navštit veterináře a žádat komplexní vyšetření. Může to být úplně malicherná, krátkodobá záležitost. Může to však být předzvěst něčeho vážného. V zažívacím traktu může být předmět, kterého se pes nemůže zbavit. Přímo se nabízí, že je to nějaká alergická reakce, což může být i na krmení. Mohou být poškozené nějaké vnitřní orgány, především játra.<p> Krmiva naší chovatelské řady Fitmin neobsahují ty hlavní komponenty, které vyvolávají alergické reakce. Pokud ani změna krmení z Chicopee na Fitmin nepomůže. bude asi nutné krmit některou protialergickou dietou, která je ovšem velmi drahá a prodává se většinou jen u veterinářů v jejich ordinacích.<p> Nemohu zaručit, že v tomto případě bude přípravek Fitmin Srst účinný, ale také to nemohu vyloučit. Teoreticky by měl stav zlepšit, ale nemusí odstranit příčinu a tak se situace po vysazení přípravku může opakovat.

Fitmin