VĚRNOSTNÍ PROGRAM JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVEN DO ODVOLÁNÍ.



Dobrý den, vím, že to sem možná až tak úplně nepatří, ale už nevím, kde jinde se zeptat. Jsem již dlouhou dobu členkou chovatelského klubu Fitmin (stříbrné členství). Granule jsem objednávala telefonicky. Nyní mám již delší dobu přístup k internetu, tak jsem chtěla využít tuto cestu k objednávání. Bohužel se mi nepodařilo přihlásit se. Moje heslo je neplatné. Zkoušela jsem se e-mailem zeptat na možné příčiny, popř. změny, již loni na podzim. Nedostala jsem žádnou odpověď. Nedávno tu v poradně byl podobný dotaz a v odpovědi jste uvedl kontaktní e-mailovou adresu. I tam jsem to zkoušela a opět žádná reakce. Také jsem již delší dobu nedostala žádné informační materiály poštou. Přitom granule objednávám telefonicky každý měsíc a tam není naprosto žádný problém. Takže prosím, jestli je možné zjistit, kde je chyba. A pak mám ještě dotaz ohledně krmiva. U jednoho svého citlivějšího psa jsem přešla na granule Senzitive, které mu vyhovují. V nové řadě jsem toto krmivo nenašla. Můžete mi říct, které krmivo z nové řady toto nahrazuje? Popř. jestli zůstává původní? Děkuji

Anonym

2006-04-28 08:04
zobrazit odpovědi skrýt odpovědi
odpovědět
Zjistím, kde je chyba a pokusím se o nápravu. V současné době se mění celý systém fungování chovatelského klubu, mění se i internetové stránky. Proto prosím, mějte strpení. Nedostatky je třeba vychytat. Zapomenuté heslo může vyhledat i kolegyně, když jí napíšete email na adresu: sistkova@dibaq.cz. Lze se také znovu přihlásit. Granule Senzitive již nevyrábíme, náhrada za ně není.

Fitmin