VĚRNOSTNÍ PROGRAM JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVEN DO ODVOLÁNÍ.



Dobrý den, ráda bych věděla jak to je se směnou fitmincí. Setkala jsem se totiž s konkrétním případem, že zákazník nakupuje Vaše krmení pro svou opravdu početnou smečku přes internet, protože to je pro něj výhodnější a přivezou mu zboží až do domu. Nashromáždí fitmince a jde vyměnit do prodejny (Hořice v Podkrkonoší), kterou máte zde na stránkách označenou a je v celém širokém okolí jediná, že fitmince bere. A tam mu prodavačka oznámí, že má smůlu, že mu je nevezme, protože ona z toho vůbec nic nemá. Potom tedy nechápu proč slibujete členům klubu něco, co v praxi nefunguje. Nikde jsem se nedočetla, že musím směňovat tam, kde nakoupím.

Jindra

2012-03-14 01:03
zobrazit odpovědi skrýt odpovědi
odpovědět
Dobrý den, všechny prodejny, které jsou na našem webu označené symbolem fitmincí, fitmince vybírají a odečítají je z nákupu výrobků značky Fitmin. Opravdu nikde není napsáno, že je nutné směňovat fitmince tam, kde zboží nakupujete - v praxi by to právě ani kvůli internetovým obchodům možné nebylo. Z naší evidence vím, že jsme Vám naposledy zasílali fitmince začátkem roku 2011. V tuto chvíli Vám mohu nabídnout individuální řešení - zašlete na e-mail fruhaufova@dibaq.cz počet fitmincí, které chcete směnit (včetně přibližného návrhu, co za ně budete chtít nakoupit) a já bych se s naším obchodním zástupcem pro daný region domluvila, která prodejna bude k výměně fitmincí za zboží ve Vašem okolí nejvhodnější. Pěkný den

Fitmin