VĚRNOSTNÍ PROGRAM JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVEN DO ODVOLÁNÍ.



Dobrý den, na základě oznámení ve Fitmin Magazínu jsem si chtěla svou CHS přeregistrovat na těchto nových stránkách, aby mi i nadále chodil Magazín a abych mohla i nadále využívat výhody členů klubu Fitmin. Bohužel při vyplnění druhé stránky dotazníku se objeví systémová chyba a registraci nelze dokončit. Co s tím?

Jindra

2011-04-07 07:04
zobrazit odpovědi skrýt odpovědi
odpovědět
Dobrý den, systémovou chybu jsem prověřila a odstranila - byla způsobena tím, že jste z nějakého důvodu byla již v některé sekci na nových stránkách registrována (mohlo se to stát např. dřívějším vložením dotazu do poradny). Každopádně jsem Vás jako dřívějšího uživatele stránek z databáze odstranila a nyní by Vám měla registrace proběhnout v pořádku. Pokud byste měla s registrací jakýkoli problém, kontaktujte mne, prosím, na tel. 775 552 082 nebo emailem na simkova@dibaq.cz. Přeji hezký den

Fitmin